Tie tuloksiin – Ota haltuun hyvinvoinnin ja kehittävän harjoittelun iso kuva

Opiskele oman hyvinvointisi asiantuntijaksi

Oletko miettinyt, mitä hyvinvointi oikeastaan on? Entä tiedätkö, miten suorituskyky kehittyy, kuinka lihaksia kasvatetaan, kuinka voimaa hankitaan, miten kestävyyskuntoa kehitetään, mitä kannattaisi syödä pysyäkseen terveenä, miksi uni on tärkeää ja mitä vammojen ennaltaehkäisemiseksi on tehtävissä? Upouudella Tie tuloksiin -verkkokurssillamme syvennymme juuri näihin teemoihin, eli kehittävän harjoittelun perusteisiin.

Ota harjoittelun ja ravitsemuksen iso kuva haltuun

Tie tuloksiin -verkkokurssi on suunnattu sinulle, joka olet kiinnostunut liikunnan, levon ja ravitsemuksen vaikutuksista omaan hyvinvointiisi ja harjoitteluusi. Jos olet kuntoilija tai aloittelija, tältä verkkokurssilta saat kattavan tietopohjan järkevästä harjoittelusta ja pääset fiksusti liikkeelle. Jos olet aktiivikuntoilija, saat jäsenneltyä tietoa hyvinvoinnin ja suorituskyvyn eri osa-alueista, jota omaan harjoitteluusi peilaamalla pääset varmasti parempiin tuloksiin. Asiantuntijoina verkkokurssilla toimivat fysiikka- ja mentaalivalmentaja Lasse Seppänen sekä fysioterapeutti ja Trainer4You-kouluttaja Sofia Vesa. Molemmat ovat Trainer4You-kouluttajia ja kokeneita personal trainereita.

Sisältö

Verkkokurssi jakautuu viiteen aihealueeseen, joista jokainen sisältää 5 luentoa ja harjoitusdemoa.

  • Hyvinvoinnin osatekijät
  • Kestävyysharjoittelu
  • Lihaskuntoharjoittelu
  • Lepo ja palautuminen
  • Ravitsemus
  • Mitä on hyvinvointi? – Mistä hyvinvointi oikeastaan tarkoittaa ja mistä se koostuu?
  • Fyysisen hyvinvoinnin osatekijät – Näistä rakennat hyvän fyysisen kunnon
  • Kunnon kehittyminen – Kuinka suorituskykyä ja -kapasiteettia kehitetään?
  • Kestävä muutos – Jäähyväiset dieeteille. Näin tuloksista tehdään pysyviä
  • Kestävyysharjoittelun vaikutukset – Miksi kestävyysharjoittelu kannattaa?
  • Kestävyysharjoittelun käsitteet – Mitä ovat syke, sykealueet, sykevälivaihtelu jne?
  • Kestävyysharjoittelu käytännössä – Näin harjoittelet tuloksekkaasti
  • Kestävyysharjoittelun ohjelmointi – Opi rakentamaan fiksu runko harjoittelulle
  • Sykealueet – Käytännön demo siitä, miten harjoittelun tehoalueita hyödynnetään
  • Käsitteet tutuiksi – Suomi-lihaskuntoilija-suomi, lyhyt oppimäärä
  • Lihaskuntoharjoittelun tavoitteet – Sana lihaskasvusta, voiman kehittämisestä ja lihaskestävyydestä
  • Voiman eri muodot – Näin harjoittelet yksilöllisesti ja tuloksekkaasti
  • Lihaskuntoharjoittelun ohjelmointi – Tuloksekas harjoittelu edellyttää suunnitelmallisuutta
  • Lihaskuntoharjoittelun anatomia – Suurimmat lihasryhmät ja niitä kuormittavat harjoituksen
  • Lepo ja palautuminen prioriteeteiksi – Lihas kasvaa levossa
  • Palautumisen toimenpiteet ja mittaaminen – Näin toteutat tuloksekasta palautumista
  • Stressi – Mitä se on ja mitä siitä kannattaisi tietää?
  • Palautumisen ohjelmointi – Harjoittelun tavoin myös palautumisen on hyvä olla suunnitelmallista
  • Palautuminen lihashuollon keinoin – Foamrollin, venyttely, rentoutumisharjoitukset yms. pähkinänkuoressa
  • Käsitteet tutuiksi – Ravitsemus, mitä se on?
  • Kuntoa rakentavat terveelliset valinnat – Näillä valinnoilla pidät parempaa huolta itsestäsi
  • Ravitsemuksen voimaportaat – Mikä on ravitsemusmuutoksessa oleellista ja mikä vähemmän oleellista?
  • Lihaskuntoharjoittelu ja ravitsemus – Lihasmassan kasvattajan ruokavalinnat
  • Kestävyysharjoittelu ja ravitsemus – Kestävyysliikkujan ruokavalinnat

Verkkokurssin esittely

Osta verkkokurssi hintaan 95,00 € (sis. alv 24%).

Koko verkkokurssin materiaali on välittömästi käytössäsi. Näin verkkokurssimme toimivat.


Tie tuloksiin verkkokurssi

95,00 €

Verkkokurssin sisältö on välittömästi maksun jälkeen käytössäsi Trainer4You-tililläsi. Näin verkkokurssimme toimivat.