Tiedote Trainer4You koulutuksien lähijaksojen toteutumisesta

Tiedote 16.3.2020 (päivitetty 27.4.2020)

Maanantaina 16.3.2020 Suomen hallitus antoi ohjeistuksen, jonka mukaan yli 10 hengen kokoontumista tilaisuuksiin rajoitetaan. Haluamme toimia vastuullisesti ja ennaltaehkäistä koronaviruksen mahdollista leviämistä. Sittemmin tätä ohjeistusta on jatkettu ja uusia rajoituksia on luotu. Niinpä Trainer4You koulutuksien lähijaksoja ei järjestetä fyysisesti ainakaan 13.5.2020 saakka.

Koulutuksien alkamisajankohdat pysyvät ennallaan ja kaikki suunnitellut koulutusryhmät toteutuvat. Teoriaan painottuvat lähijaksot toteutetaan kokonaan etäopetuksena kouluttajiemme johdolla. Niillä lähijaksoilla, joilla käytännön opiskelu on suuressa roolissa, järjestetään teoriaopetus nyt etäopetuksena ja käytännön osuudet järjestetään lähiopetuksena myöhemmin erikseen sovittuna ajankohtana.

Kun rajoituksia aletaan purkaa, aikataulutamme lähijaksoja pikaisesti uudestaan ja lähetämme niistä jokaiselle koulutukseen osallistujalle erikseen tiedon. Kaikissa koulutuksiin liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Suosittelemme lähettämään ensisijaisesti sähköpostia osoitteeseen info@trainer4you.fi. Vastaamme kysymyksiin jatkuvasti ja mahdollisimman nopeasti.

Tämän hetkinen tilanne koskettaa kaikkia liikunta- ja palvelualojen yrityksiä ja yrittäjiä. Toivomme voimia ja annamme tukemme kaikille tässä erikoisessa tilanteessa kamppaileville.