Suomen hallitus rajoittaa yli 10 hengen tilaisuuksien kokoontumisia ja tällä hetkellä toteutamme koulutuksien lähijaksot etäyhteyksien kautta. Lue tiedotteemme ja lisätietoa asiasta tästä.

Tiedote Trainer4You koulutuksien lähijaksojen toteutumisesta

Tiedote 16.3.2020 (päivitetty 20.3.2020)

Maanantaina 16.3.2020 Suomen hallitus antoi linjauksen, jonka mukaan yli 10 hengen kokoontumista tilaisuuksiin rajoitetaan. Haluamme toimia vastuullisesti ja ennaltaehkäistä koronaviruksen mahdollista leviämistä. Niinpä Trainer4You koulutuksien lähijaksoja ei järjestetä fyysisesti ainakaan 13.4.2020 saakka.

Koulutuksien alkamisajankohdat pysyvät ennallaan ja kaikki suunnitellut koulutusryhmät toteutuvat. Teoriaan painottuvat lähijaksot toteutetaan kokonaan etäopetuksena kouluttajiemme johdolla. Niillä lähijaksoilla, joilla käytännön opiskelu on suuressa roolissa, järjestetään teoriaopetus nyt etäopetuksena ja käytännön osuudet järjestetään lähiopetuksena myöhemmin erikseen sovittuna ajankohtana.

Lähetämme jokaiselle, jota asia koskettaa asiasta tiedotteen pikaisesti. Kaikissa koulutuksiin liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Suosittelemme lähettämään ensisijaisesti sähköpostia osoitteeseen info@trainer4you.fi. Vastaamme kysymyksiin jatkuvasti ja mahdollisimman nopeasti.

Tämän hetkinen tilanne koskettaa kaikkia liikunta- ja palvelualojen yrityksiä ja yrittäjiä. Toivomme voimia ja annamme tukemme kaikille tässä erikoisessa tilanteessa kamppaileville.