Online - verkkokurssien koulutusbannerit4

Kuntosaliharjoittelun ohjelmoinnin asiantuntija

Ota haltuun maailman parhaaseen tutkimusnäyttöön perustuvat työkalut tuloksekkaiden voimaharjoitusohjelmien rakentamiseen.

”Kuntosalilla voi joko käydä tai siellä voi tehdä kovia tuloksia!”

”Opi ohjelmoimaan harjoitteluohjelmia, joilla esimerkiksi KHL ja NHL pelaajat harjoittelevat!”

”Takaa asiakkaasi kehittyminen monipuolisella ja vaihteleville ohjelmointimalleilla! ”

Alla näet esimerkin koulutuksen sisällöstä. Esimerkki harjoitusohjemia ja niiden sisältämiä treenejä pilkotaan osiin ja Tuomas perustelee ohjelman rakenteen perinpohjin. Voit hyödyntää harjoitusohjelmien esimerkkejä välittömästi omassa työssäsi ja harjoittelussasi!

Kuntosaliharjoittelun ohjelmoinnin asiantuntijakoulutuksen käytyäsi:

1. Ymmärrät kehittävän voimaharjoittelun periaatteet ja osaat soveltaa maailman parhaaseen tutkimusnäyttöön perustuvan teoriatiedon käytännön harjoitteluun.

2. Osaat rakentaa yksilöllisiä voimaharjoitusohjelmia, joiden avulla asiakkaasi saavuttavat erinomaisia tuloksia lihasmassan ja maksimivoiman hankinnassa.

3. Hallitset progressiivisten ja motivoivien pitkäntähtäimen harjoitussuunnitelmien ja yksittäisten, tavoitteenmukaisten harjoitusohjelmien rakentamisen.

4. Osaat skaalata erilaisia harjoitusliikkeitä kunkin harjoittelijan ja asiakasryhmän tasolle sopivaksi.

5. Asiakkaasi saavuttavat parempia tuloksia, ovat tyytyväisempiä ja pysyvät valmennuksessasi pidemmän aikaa.

Kenelle koulutus sopii?

  • Personal trainereille
  • Laji- ja fysiikkavalmentajille
  • Tavoitteellisesti harjoittelevalle urheilijalle
  • Lihasmassan ja -voiman lisäämisestä kiinnostuneille kuntosaliharrastajille

Asiantuntija

Tuomas Rytkönen

Tuntimäärä

7 tuntia

Hinta

390€

Kouluttajan esittely

Tuomas Rytkönen

Tuomas Rytkönen on voimailubiologi (LitM) ja Athletican fysiikkavalmentaja. Hän on Suomen johtava asiantuntija maksimivoiman, nopeusvoiman, kestovoiman ja lihasmassan kehittämisessä. Rytkönen on luonut Trainer4You:n Voimavalmentaja-koulutuksen ja toimii koulutuksessa pääkouluttajana.

Tuomas on fysiikkavalmentanut kymmenien eri lajien urheilijoita, mm. NHL- ja KHL-jääkiekkoilijoita sekä voimailulajien SM-mitalisteja sekä SE-urheilijoita. Hän toimii myös keihäsmaajoukkueen voimaharjoittelun asiantuntijana. Myös Tuomaksen oma urheilutausta löytyy voimailusta ja mieheltä löytyykin 6 Suomen mestaruutta ja 8 Suomen ennätystä leuanvedosta.

Rytkösen kirjoittama Voimaharjoittelun käsikirja, joka kokoaa yhteen tähänastisen kokonaistutkimusnäytön voimanlajien kehittämisestä, antaa tuhdin tietopaketin voimaharjoittelun ohjelmoinnista. Se julkaistaan tammikuussa 2019.

Koulutuksen sisältö

Lihasmassa- ja maksimivoimaharjoittelu

  • Lyhyt katsaus kehittävän voimaharjoittelun perusteisiin 56:18
  • Lihasmassaharjoittelun optimoinnin perusteet 26:56
  • Lihasmassaharjoittelun erikoistekniikat 19:40
  • Maksimivoimaharjoittelun optimoinnin perusteet 36:54
  • Maksimivoimaharjoittelun erikoistekniikat 12:23

Lihasmassa- ja maksimivoimaharjoittelun ohjelmointimallit

  • Voimaharjoittelun ohjelmointimallit 18:30
  • Lihasmassaohjelman tekeminen aloittelijalle 33:57
  • Lihasmassaohjelman tekeminen kokeneelle harjoittelijalle 41:42
  • Maksivoimaohjelman tekeminen keskikokeneelle harjoittelijalle 25:05
  • Maksivoimaohjelman tekeminen kokeneelle harjoittelijalle 40:08

Toiminnallinen anatomia ja esimerkit tehokeinoista

  • Toiminnallisen anatomian kertaus 9:07
  • Vipunostot eri lihaspituuksilla 1:48
  • Takakyykky stopeilla 1:08
  • Tempovariaatiot 1:29
  • 1,5 vedot 0:33
  • Korostetut eksentriset toistot 1:04
  • Funktionaaliset isometriset toistot 1:20
  • Vastuskuminauhojen vastuksen mittaaminen 0:33

Valmistautuminen harjoitukseen

  • Alkuverryttely ja valmistautuminen harjoitukseen 2:22
  • Hartiarenkaan ja kiertäjäkalvosimen lihasten lämmittely 1:43
  • Lajinomainen verryttely 00:35

Liikepankki

  • Voimaharjoitteluliikkeitä ja liikkeiden variaatioita aloittelevalle harjoittelijalle
  • Voimaharjoitteluliikkeitä ja liikkeiden variaatioita keskikokeneelle ja kokeneelle harjoittelijalle

Olet "OFFLINE" tilassa