-
Asiakaspalvelumme auttaa sinua kaikissa koulutuksiin liittyvissä asioissa – sähköpostitse ja puhelimitse.
✉️ Sähköposti
Käsittelemme asiakaspalveluun tulevia viestejä:
🕓 ma klo 11–15
🕓 ke klo 11–15
🕓 pe klo 11–15Sähköpostitse voit hoitaa esimerkiksi:
koulutusjaksojen siirrot ja korvaukset
koulutuksen siirtämisen tai keskeyttämisen
poissaoloihin, opiskelutiliin tai kokeisiin liittyvät kysymykset
tehtävien palautukset
yhteistyöpyynnöt ja muut koulutuksiimme liittyvät asiat
📧 Lähetä sähköpostia: info@trainer4you.fi
☎️ Puhelin
Vastaamme puheluihin:
🕒 ma–pe klo 12–15Puhelimitse voit kysyä esimerkiksi:
koulutusten ostamisesta ja maksutavoista
koulutusten aikatauluista ja käytännön järjestelyistä
📞 Asiakaspalvelun numero: +358 50 537 9391
Huom! Voit laittaa meille myös viestiä WhatsAppilla. -
T4Y siirtyi käyttämään uutta opiskelujärjestelmää keväällä 2022. Siirron aikana kaikki vanhemmat todistukset jäivät vanhan järjestelmän puolelle.
Voimme luoda vanhoista todistuksista uuden version mutta veloitamme todistuksen luomisesta toimistomaksun (49 €).
Olemme siirtyneet kokonaan sähköisiin todistuksiin, jotka toimitetaan kätevästi PDF-muodossa. PDF-todistus toimii täysin virallisena dokumenttina ja sen voi halutessaan tulostaa itse. Emme lähetä todistuksia postitse.
Ota yhteyttä meihin info@trainer4you.fi
-
Koulutuksen päätyttyä käymme läpi opiskelijan opintosuoritukset, kokeet ja maksut. Jos nämä on kaikki hoidossa, todistus avautuu opiskelijatilille ladattavaksi viikon sisällä viimeisestä opintosuorituksesta.
Emme toimita todistuksia postitse.
-
Ilmoita meille (info@trainer4you.fi) jos tiedät että joudut olemaan poissa opintojaksolta.
Etukäteen ilmoitetut poissaolot etäopintojaksoilta voidaan korvata katsomalla koulutuksen tallenne ja suorittamalla asiakaspalvelusta saatavat aiheeseen liittyvät tehtävät. Tehtävät tarkastetaan kouluttajan toimesta.
Mikäli poissaoloa ei ole ilmoitettu ennen koulutusjaksoa niin se korvataan toisen koulutusryhmän mukana.
-
Jos sinun täytyy keskeyttää opiskelusi pysyvästi tai tilapäisesti, ota meihin yhteyttä ja ilmoita siitä (info@trainer4you.fi).
Voimme esimerkiksi suositella toiseen koulutukseen tai opiskeluryhmään vaihtamista tarpeen mukaan.
Koulutuksen tauottaminen käy maksimissaan 12 kk kerrallaan koulutuksen aikana.
-
Ole yhteydessä meihin (info@trainer4you.fi) ja neuvomme sinua kokeen uusimisen kanssa. Kokeen uusimisesta veloitamme toimistomaksun 99 €.
-
Ole yhteydesä meihin (info@trainer4you.fi) sopiaksesi näytön uusimisesta. Voit tehdä näytön toisen koulutusryhmän koulutuspäivän aikana sovitusti.
-
Online-koulutusten materiaalit tulevat näkyville automaattisesti oston jälkeen.
Aikataulutettujen koulutusten opiskelumateriaalit tulevat näkyville lähempänä koulutuksen alkamisajankohtaa. Yleensä noin 2 viikkoa ennen aloitusta.
Aikataulutettujen koulutusten informaatio (aikataulut, koulutusten sijainnit, yms.) näkyvät opiskelijatilillä muutaman päivän sisällä koulutuksen ostamisen jälkeen.
-
Koulutuksien materiaalit ovat opiskelijoilla käytettävissä koulutuksen jälkeen.
Etäkoulutuksista tehtyjen tallenteiden katseluaika on noin 2 kk tallenteen luomisen jälkeen.
Pidätämme oikeuden muutoksiin.
-
Mene kirjautumisen sivulle ja klikkaa linkistä “Unohditko salasanasi?” Syötä kenttään sähköpostiosoitteesi ja paina Lähetä.
Saat salasanan vaihtamiseksi linkin sähköpostiisi, jonka avulla voit vaihtaa sen.
-
Kirjautumistunnuksena toimivaa sähköpostiosoitetta opiskelija ei voi itse vaihtaa. Ole yhteydessä meihin (info@trainer4you.fi) niin saamme vaihdettua sen järjestelmäämme. Kaikki muuta tiedot (nimi, puhelinnumero, yms.) pystyy opiskelija vaihtamaan itse kirjautumalla opiskelijatililleen ja menemällä kohtaan Tilini.
-
Opiskelijatilin poistamista varten ole yhteydessä meihin (info@trainer4you.fi).
Huomioi, että opiskelijatilin poistamisen yhteydessä menetät pääsyn kaikkiin materiaaleihisi ja todistuksiisi.
