Raskausajan liikunta ja keskivartaloharjoitteet odotusaikana

Tietopankkilaisille Tietopankkilaisille

Tässä artikkelissa Trainer4You-kouluttaja Sofia Vesa valottaa mitä liikunnassa ja keskivartaloharjoittelussa tulee raskausaikana ottaa huomioon.

Aiemmissa artikkeleissani käsittelin lantionpohjan toimintaa ja sen huomioimista erityisesti naisten valmennuksessa (osa 1 ja osa 2). Tässä artikkelissa käsittelen raskaudenaikaisia muutoksia odottavan äidin kehossa ja lantionpohjassa sekä sopivia liikuntamuotoja ja keskivartaloharjoitteita odotusaikaan.

Artikkelissa mainitut asiat ja paljon muuta tietoa raskausajan liikunnasta opit verkkokurssistamme Raskausajan liikunta.

Olemme varanneet tämän sisällön Trainer4You tietopankin käyttäjille. 

Luo oma ja ilmainen tunnuksesi tietopankkiin alta.

Luo ilmainen tunnus Kirjaudu sisään

Liity tietopankin käyttäjäksi, niin pääset hyödyntämään kaikkien artikkeleiden lisäksi myös lukuisat muut tietopankin materiaalit, esimerkiksi:

Palautuminen ja liikkuvuusharjoittelu -videosarja pureutuu Samppa Jaakolan johdolla tärkeään, mutta usein laiminlyötyyn kehittävän harjoittelun osa-alueeseen: palautumiseen.

Ammattina personal trainer -oppaassa pohditaan muun muassa, mitä personal training on nyt ja lähitulevaisuudessa, millaisia taitoja personal trainerilta vaaditaan, ja miten personal traineriksi kouluttaudutaan.

Etu jokaiselle liittyvälle! Jokainen tietopankkiin liittynyt saa Juoksijan oheisharjoittelu -verkkokurssin veloituksetta käyttöönsä.

Jokainen suupala voi olla joko kunnianosoitus tai mielenosoitus kehollesi. Liikkujan ravitsemus -videosarja tarjoilee liikkujan ravitsemuksen ydinasiat pähkinänkuoressa.
dutaan.